Saturday, April 18, 2015

Reborn.

.......Bismillaah ar-Rahman ar-Raheem.....

Mungkin aku bukanlah seorang saterawan yang pandai bermain kata dikala sang dewi mula bercerita. Dan aku juga bukanlah sang karyawan yang sering menulis di waktu hari mula gelita. Tetapi AKU hanyalah seorang khalifah yang hanya ingin mencari jalan pulang diwaktu manusia mula lupa pada ASAL USUL-NYA. Pabila aku mula sedar coretan setiap tinta mula berdarah, justeru itu aku mengambil langkah agar dapat ku serahkan DIRI . Acap kali manusia melihat ku penuh dengan debu-debu yang sntiasa meliputi susuk tubuhku, ku balas hanya dengan tawaan yang masih diselubung dengan keperitan.Dan aku masih lagi kuat tuk hidup dengan risalah yang penuh coretan tanpa ku mngetahui apa yang di pinta-NYA. Segala puji hanya bagi yang Maha Esa.

No comments: